DronoNews #1

розміщено в: Drononews, Блог | 0

Перший випуск дайджесту новин про дрони та безпілотні технології.


Дрон, що не горить у вогні

Експерти з Корейського інституту передових технологій провели випробування пожежного квадрокоптера. Безпілотник здатний не тільки літати, а й переміщатися по стінах при відкритому вогні.

Дрон FAROS може практично миттєво переходити з режиму польоту в режим вертикального переміщення. Для цього пристрій впирається в стіну маленькими колесами. Квадрокоптер є вогнетривким – його поверхня покрита арамідною тканиною, яка не дає перегріватися електроніці.

Основні особливості пристрою наочно продемонстровано на відео, які розробники FAROS виклали на YouTube.

У Києві відбулася лекція “Дрони наступають!”

22 лютого відбувся перший захід із серії #DroneParty – лекція співзасновника компанії DroneUa Валерія Яковенка.

Журналістський матеріал, зроблений за мотивами нашої першої лекції з циклу #DroneParty

Опубліковано Need for Fly 25 лютого 2016 р.

Нагадаємо, #DroneParty – cерія подій, організована NeedForFly. У рамках #DroneParty відбуваються різноманітні цікаві події, присвячені дронам та безпілотним літальним апаратам. Ми вже працюємо над організацією чергових заходів. Слідкуйте за анонсами!

Дрон вперше у світі подолав протоку Ла-Манш

Безпілотний літальний апарат Enduro 1, зібраний спільними зусиллями британських компаній Ocuair і Vulcan UAV, зумів подолати протоку Ла-Манш, пролетівши відстань в 35 км за 72-і хвилини без посадки на підзарядку.

Команда, яка з міркувань безпеки супроводжувала дрон на човні, взяла його в ручне управління на 23 кілометрів польоту – після того, як той почав кренитися. Але до берега дрон таки дотягнув. Достатню для тривалого польоту кількість енергії дрон отримував від двох акумуляторів ємністю 22 А*год. кожен.

Дрон перелетів Ла-Манш

Директор компанії Ocuair Річард Гілл вважає, що своїм прикладом наочно показав потенціал безпілотників, який до цих пір реалізований не повною мірою.

Квардокоптер, який самостійно орієнтується у лісі

Науковці з університету Цюриха спільно з італійськими колегами з Інституту досліджень штучного інтелекту створили квадрокоптер, який запросто орієнтується на лісовій місцевості. Безпілотником керує нейромережа, яка десять разів на секунду сканує зображення з камер, визначаючи людські стежини та слідуючи строго за протоптаним маршрутом.

Квардокоптер, який сам орієнтується у лісі

У майбутньому, сподіваються винахідники, їхня система стане корисною для пошуку туристів, які заблукали в лісі.

В Україні відбудуться чемпіонат з перегонів на квадрокоптерах

В Україні відбудуться чемпіонат з перегонів на квадрокоптерів

На початку літа планується проведення першого чемпіонату України в класі F3U (гонки по камері (FPV) на коптерах).

Усі деталі на нашому сайті: http://needforfly.com.ua/drone-racing-ukraine-f3u-2016.html

Автономні станції для дронів Dronebox

Можливість досліджувати найбільш важкодоступні для людини області нашої планети за допомогою безпілотників, особливо в місцях природних і техногенних катастроф, відкрили нову сторінку в аеротехніці. Однак головним мінусом дронів залишається низька автономність і малий час польоту від одного заряду акумулятора. На допомогу у вирішенні цієї проблеми прийшли мобільні станції для підзарядки Dronebox.

Вони самостійно виробляють енергію з сонячної енергії, поповнюють заряд акумулятора дронів і дозволяють їм перечекати несприятливий час в закритому боксі. Найголовніша перевага Dronebox – тривала автономність від втручання людини. За рахунок роботи однієї станції “безпілотник” може експлуатувати кілька місяців поспіль.

У разі, якщо на території розмістити відразу декілька таких станцій, з’являється можливість створити цілу мережу з безпілотних літальних апаратів.

Dronebox можна “прокачати” за рахунок окремої паливної системи Remobox, яка збільшує час автономного існування станції на рік і навіть більше. Remobox також додає станції комунікаційні функції, дозволяючи дронам активно збирати різні відомості і відправляти їх в єдиний центр.

Dronebox був продемонстрований як виставковий експонат на Singapore Air Show. Його поява на ринку очікується протягом наступних шести місяців.

Лижню!

Завершимо нашу підбірку фановим відео, що продовжує тему дронбордінгу, про який ми вже писали

Продовження теми дронбордінгу. Щоправда, цього разу це не зовсім дрон (але принцип той самий) і ми не знаємо, як назвати цю штуку. Ваші варіанти?

Опубліковано Need for Fly 28 лютого 2016 р.

За матеріалами news.finance.ua, slavpeople.com, 24tv.ua та therunet.com.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *